Saturday, April 05, 2008

sambungan...

sudah pukul 9:50 malam sabtu. sudah tentu cerita yang start pagi tadi dah habis kan? dah tentu aku buleh sambung kan? maka aku sambungkan lah di sini tuan-tuan dan puan-puan.

aku start enjin kereta kan?

aku lenjan baiknya dalam gear neutral kasi bunyik jregnggggggggggg.

hati aku dah nekad.

tangan aku urat semua dah keluar dan merentasi segala lemak yang wujud dalam kulit aku.

aku genggam kuat kuat.

kalau kita marah kita rasa macam menggigil kan macam gila babi nye menggigil, aku macam tengah bogel kat kutub utara sekarang nih.

mata aku dah tak merah lagi dah, dah warna biru, kan api yang paling panas warna biru.

api berwarna biru berbentuk 666 terpancar dari anak mata aku kan.

aku tekan minyak lagi.

aku tekan dan tekan.

macam batman yang nak keluar dari batcave nih.

grrrrrrrrrrrrrrrrrr.

vroooooooooooooooooooooomm.



...........cibai.

anyway haha. sorry puan ectopy kerana menyangka yang cerita bodoh ini suatu fiksyen. jikalau anda mengenali diri saya maka anda haruslah mengetahui yang saya sudah hampir 5 tahun tidak berdating. bukan jual mahal tapi takde nak beli.

lagipun apalah aku buleh buat kalau aku dating dengan perempuan pon. kau cakap dengan orang yang penah bawak awek tengok bola pastuh layan tengok lumba drag haram, oh awek tuh sungguh bosan dan menyumpah seranah dalam hati doh, tapi aku tak perasan sebab aku lelaki yang ignorant. lagi terok aku pernah bawak awek tunjuk dia tempat aku first jumpa awek aku yang sebelum itu. kalau ada wujud golongan hopeless romantics aku nye application akan direject dan diaorang akan refer aku kepada golongan hapless romantics. yang akan tendang aku jugak dan di refer kepada golongan hapless hopelesses.

cuma dengan sorang je dating aku menjadi, dengan tangan aku. all night long baby.

weekend nih. apa aku buat kat sini mengarut sorang sorang. argh. aku kene keluar gi mamak lepak. nantilah doh. argh.

nih asik duk lepak rumah download lagu lagu rock melayu dengan 4u2c. oh darling i miss u kembali padaaaaku. sambil tengok how i met your mother kekadang. next entry plz.

No comments: