Wednesday, April 23, 2008

inikah yang ku trimmmaaaaaaaaaaaaaaa

sekali dalam maybe dua tahun. ataupun setahun sekali. kadang kadang dua kali setahun. senang cerita jarang-jarang ah - aku akan mimpi jatuh cinta dengan random perempuan.

selalunya perempuan tuh awek member, ataupun ex-awek member (untuk beberapa kelakar sebab) (for some funny reason), ataupun perempuen yang tah siapa-siapa. aku baru terfikir sekarang nih, ye bukan tadi ke semalam ke, sekarang nih aku tengah tulis nih aku terfikir. adakah ini macam wet dreams? kalau kita jarang keluarkan air putih tuh di alam realiti selalunya mesti dia keluar dalam bentuk wet dream kan.

kira aku tidak menjalankan tanggunjawab terhadap nafsu cinta aku ah.

apa boleh buat. kalau itu nafsu seksual senang je jack, kasi itu tangan itu genggam itu gerak gerak gerak itu keluar keluar keluar sudah, itu kasi basuh, itu kalau tak puas lagi buat lagi.

memang lah tak se chare the real thing kan, tapi still ada outlet lah bak kata orang, untuk melepaskannya, kan kan kan. kalau cinta nih pulak, mana boleh senang senang ngusap sana sini buleh puas.

tetapi ada grey area pada semua nih. kalau seks ada fuck buddy, mungkin jugak cinta ada love buddy. tapi dua dua lebih kurang sama je, buleh membawa masalah. itu fuck buddy kalau mau lebeh apa mau buat? kalau itu love buddy pun mau itu namanya commitment apa bleh bwat? buck buck buck.

susah susah. apapapapun. masih apa boleh bwat. kau usaplah dada kau puas puas, takdenye terlangsai hutang nafsu cinta. kau letak sabun kau letak lah lotion ke apa lah jenis lube sekalipun lalu kau usap usap lagi sekuat hati kau yang kau bleh, kasi lenjan itu usapan macamanapun, cinta cakap, tak dapat jack. kau kena ada the real madrid.

tapi tuh ah masalahnya kalau aku bercinta pulak, kang aku jiwang, bila aku jiwang maka jiwang lah jugak blog nih. sampai kalau aku baca balik macam some entry entry entry lama aku pun buleh naik menyampah tahap bumbung bangunan yang sangat tinggi. oh tidak tidak. aku rasa cam nak delete je. tapi takpe ah, kena mengadap jelah, kalau itu dulu engkau, maka dulu engkau tuh lah. biarlah, blog nih bukan buku, takde editor pelanchau, biar lah dia sangat bodoh dan sangat memalukan. bukan aku cakap buku tak boleh bodoh dan sangat memalukan, tapi blog dah tentu tak macam buku sedangkan buku boleh macam buku. lah apa aku cakap nih fuck. tapi tuh ah, apa nak buat. blog nih pun banyak evolusi, haha evolusi mana ada evolusi tukar tukar kaler je jap macam nih jap macam tuh jap cita ni tu ni ha mana mana di mana mana till 6 in the pagi.

macam aku tengah tunggu bola nih. padahal dulu salu cite bola. sekarang dah jarang. mungkin passion tuh dah tak segila dulu. tapi mungkin takkan hilang. macam wrestling passion dia buleh hilang sebab dia berlakon. bola mungkin aku calculate dalam 15% berlakon ah. so kalau hilang pun tak akan hilang 100% ah. sebab kalau ikut matematik mungkin hampir mustahil ah kan.


lazats kan?

ada tiga jenis makanan berbentuk yang aku paling suka kat dunia nih, potato, telur dengan ayam.

nasi pun buleh jugak, tapi nasik macam dah ruji, semua orang asia suka, kecuali yang poyo.

sambal memang sangat suka. kalau buleh memang setiap hari aku makan nasi dengan sambal dengan something else. memang aku buatpun sekarang nih lalz since aku duk lonely soreng sorengs. tapi takde ah tiap hari. tak larat nak berak kaler hitam everyday.

benda berbentuk sfera memang contagious. sebab dia macam apa ah susah nak explain. aku ada bola kecik nih. sambil tengok movie aku boleh layan baling baling dia sana sini kadang kadang dia datang balik kadang kadang dia tersangkut bawah katil pastuh aku rasa kekok. bila ada bola rasa macam nak buat something je kat bola tuh.
^inilah dia dilemma bodoh seorang virgin lalz.

*transform jadi orang yang tak loser

^tulah dia betul cakap kau, kalau virgin camtuh lah. kalau yang tak loser malah playa macam i nih, tak main ah bola sfera, kita main dua bola separuh sfera. ada paham?

*transform jadi penyangak balek

^ eleh kecoh ah.

.. /me menangis.

anyway.

/me tersedu-sedu

yelah yelah aku loser ARGKH.

tapi sebenarnya takde ah teruk sangat jadi loser, sebab takde pressure. orang tak expect apa. so bila kau buat bende betul sikit je, macam bende tuh di magnify kan sejuta kali orang cam leh impressed gila babi.

lagipun abang nih grunge beb. eh mana ada abang muda lagi nih. adik nih dulu grunge masa 90-an. nirvana je tak habes, group grunge lain tak kenal, sebab umur 13-14 mana kesah group group tak popular, kecuali maybe ugly kid joe atau green jelly, itupun popular time tuh.

dulu nirvana, sekarang pharcyde. dulu grunge sekarang loser rap.

gangsta rap pun dengar lah jugak kan, tapi nak relate macam susah lah kan, dengar jelah appreciate kesedapan.

she keeps on paaasssingg meeeeeeeeeee byyyyyyyyyyyyyy.

oh ye. nampak tak ramai rempit sekarang dressing cam hip hop 90's. hoodies besar, kasut but timbaland, kadang kadang seluar pun besar. wow. kagum aku melihatnya. walaupun mereka tak dengar gangstarr mahupun onyx. takpelah kan. dressing pun dah cukup sungguh lawa. lalz. hip hop sekarang ramai dressing cam lupe kanye ala metro ala gay ala ketat colourful. cuma abang abang yang masih dengar a tribe called quest je keje yang masih nak menggatal pakai baggy lagi nih. aku bukan abang abang aku adik duh. adik penyangak. ahaks. ape siak gelak ahaks. gelak camnih wahkugageakhgeakugea. baru ah aku. lalz.

7 comments:

Diana Ishak said...

ko ni dah sampai hi time nak kawen kot.

apa2 pun, aku bleh accept apa jua bentuk manusia, dari rempit ke rapperz ke rappist. but tolonggggg jangan bagi lintas geng geng budak itam gothic depan aku.

benanah otak sialll tengokk.

err, ko gothic ke?

Sam said...

apesal dua-tiga posts kebelakangan ni asik jiwang je lol

Anonymous said...

huuh aku budak gothic. aku selalu pakai blazer pengawas tengah tengah panas sambil bawak payung yang takde motif sebab berlubang. asal u hate our kind ke? jaga kau, nanti aku duduk sorang sorang dalam bilik nangis emo pasal kau.

mana ada jiwanggggggggggggggg. entry sebelum nih flava flav. entry sebelum itu mencarut. kau nih pengalun rhyme.

Pourpres~ said...

haha poor thing. well, sufiah kan ade. 130BP je. hehehe

Anonymous said...

aih 130 dari segi nombor not bad, tapi dari segi pertukaran currency agak bad. takpelah, tangan kan ada, fuck buddy fah lyfe. lalz.

Unknown said...

haq suka sapa niiiiiiiiiiiiiiiiiii entry emo niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
*giggles*

Anonymous said...

suka dengan Robin Scherbatsky.