Thursday, April 24, 2008

pukul tiga, gila



so i guess mah score is 3 out of like 11 tries?

not bad eh.

anyway. teh kundur.

hehe he he he he (gelak beavis butthead) he he he he hehe eh ehhee h ehe

teh kundur.

he he ehe he he

he ehe hehheee he hee h eh eh eh ehe he he he ehe

kira kalau terlalu tegang atau tegang setegang tegangnya sampai terlalu annoying minum lah teh kundur maka akan mengendur lah ia. tapi kalau itu malam kau lucky janganlah mengada nak minum plak, sila minum teh krisantimum. nanti konek kau akan bertenaga optimum. wuahkgkeakuhgea. lalz.


btw tengok dua negro fevret aku gelak macam bevvis boothed kat sini:

4 comments:

green apple said...

apekah masalah duniawi kau yang buleh la pulak main campak-campak kertas ni? takde pekdah. baik ko main sep tiang lagi bagus.

penyangak said...

sep tiang tuh apa kak? permainan rempit adakah?

green apple said...

sep tiang tak tau?
ko ni mesti tak glemer masa skolah dulu. tu permainan untuk manusia-manusia terpilih okkkkk.

btw, ko mat rempit ke?
rempit moto ke rempit keta?

penyangak said...

saya glemer lah di sekolah dulu sebab suka tidur. memang bukan punca keglemeran yang sepatutnya. tetapi still. lolz.

ajarlah apa itu sep tiang wahai manusia terpilih.

ye, aku memang rempit. rempit forklift. lalz.