Sunday, September 14, 2008

spendar aku penuh dengan palat

rakan-rakanku telah mula membuat panggilan terhadap telefonku, namun ku ignore-kan sahaja karena aku tiada kredit. betapa bodohnya aku kerana menyangka kredit diperlukan untuk menjawap panggilan. pabila mereka gagal untuk calling mereka telah ber-sms denganku mengingatkan ku akan perkahwinan yang akan berlangsung melibatkan si dia bersama pilihan kedua orang tua-nya. aku telah disuap bukan dengan nasi kerana ku berpuasa tetapi dengan kenangan-kenangan lampau yang indah bersama si dia termasuk aksi-aksi panas ketika kami in the bed, im horny bro. musykil juga bagaimana rakan-rakan ku know on details this namun ku teringat yang aku selalu merakam aksi-aksi kami ke dalam 3gp files dan mungkin aku terlepas memberi rakan-rakan lihat video ketika ku sedang mabuk akibat tin cap kodomo lion.

ada yang menegur "alangkah indahnya sekira nama kau di sebelah nama si dia di kad perkahwinan itu tetapi malangnya kau loser, mesti kau ingat nih cam cerita cinta melayu yang mak bapak dia tak terima kau sebab kau loser, malangnya dia sendiri yang reject kau sebab kau tak cukup misai macam freddie mercury hahahahahahhaha loser loser loser". cibai-nya kawan.

aku selak kain awek ofis sebelah meja-ku ini mana tahu ada gambar si dia rupanya tiada, yang ada cuma tangan lembut yang pantas menapis dan memberi satu penumbuk padu ke muka-ku. awek nih kickboxing kot. aku tersungkur ke bawah meja lalu ternampak satu cd-rom. ku buka, betapa berseri-nya dunia ini aku rasa, cover cd rom itu tertera 'good luck chuck' tetapi di dalamnya terkandung gambar ku bersama si dia. ku amati sebelum ku membuka photoshop untuk mengemaskini lalu terimbas kembali segala kenangan masam pahit manis persis ikan siakap tiga rasa. kulampirkan bersama nukilan ini gambar kami bersama. kami membuat signal peace dengan tangan sebagai tanda bahawa kami couple.

buat si dia, terima kasih kerana kamu tak ingat kepada aku dan langsung tidak menghantar kad jemputan sebaliknya kamu hantar copy laporan polis yang kamu buat terhadap aku supaya aku tidak dibenarkan mendekati kamu dalam jarak lingkungan 50 meter. walaubagaimanapun darling, dalam landasan hati-ku tetap ada kamu.



(entri nih didedicated-kan for magenta wahkguekahkgeaukgea)

5 comments:

NeemoNeemo™ said...

Sedih giler entri ni. Tapi aku gelak gak la..hehe

junkfood said...

cibaiiiiii!! comel syiarrlllllll

kecik said...

haha.kelaka. perli habesssss! terbaek!

magenta said...

Sabar bro, barang yang lepas jangan dikenang, ramai pengganti di luar saner yang mau merebut spendar palat ko tue....I feel u bro but live must goes on...jodoh tak ke maner..

(pergh cun awekzz tu bro, ko mesti hensem gilerz kan)

penyelamat dunia said...

whaukhgeukahgeukaga