Thursday, September 25, 2008

why you type so much you fat fuck

banyak sangat entry. kenapa aku type banyak sangat?

actually, ini saje contact dengan dunia luar yang aku ada. aku hidup dalam sebuah basement dungeon. aku bukan dikurung tapi aku mengurung diri sendiri. aku hukum diri sendiri sebab failure aku untuk mencapai social decency.

dah bertahun aku dalam bilik nih, internet je means of communication aku. seminggu sekali ada-lah sorang kawan yang akan tolong bawakkan makanan atau apa-apa supply yang aku kena ada (tapi dia kena nyamar so orang tak nampak dia tolong aku). kadang-kadang atas sebab tak leh elak dia tak datang lebih 3 minggu. if that happens memang aku takde makanan lah, in some extreme cases aku lapar and desperate sangat sampai lepas aku lancap aku tadah cum aku sendiri and lahap. protein babe.

aku tak tahu lagi macamana nak act sebagai manusia biasa, dah lama aku kat sini. aku tak boleh keluar, bukan saja sebab aku tak nak keluar, neighbours aku pun tak kasi aku keluar. diaorang anggap aku freak. pernah satu malam nih diaorang satu mob turon nak bakar aku, bawak cangkul lah, obor api lah. dekat leher aku ada muscle yang abnormal, manusia biasa tengok bende nih and diaorang takut, manusia sentiasa takut kat benda-benda yang different. apa yang diaorang tak tahu diaorang takut, bila takut diaorang anggap bukan-bukan, diaorang mengganas. diaorang kata aku evil.

aku tak evil, it's just that aku tak normal.

tapi korang fahamlah kenapa aku tak keluar lebih daripada grill dungeon nih.

orang cakap gray matter kita nih power. pernah sorang mamat terperangkap dalam penjara kecik gila tapi setiap hari dia bayangkan dia main golf, bila dia keluar muscle calf dia kuat macam dia main golf setiap hari. aku setiap hari tak bayangkan aku main apa-apa, so aku rasa bila aku keluar nanti calf aku lembut je macam aku tak main apa-apa.

tapi aku tak nak keluar, mungkin aku kat sini selamanya, aku tak buleh menghadapi masyarakat, manusia, society, normalcy, semua tuh aku tak buleh face. rambut aku dah bertahun-tahun tak potong, tapi kadang-kadang aku cabut sebagai usaha nak trim.

jangan takut dengan aku sebab aku reveal rahsia nih, sebab aku hanya ada dalam bentuk internet, bukannya aku akan kacau kau, aku tak leh pon. cuba lupakan aku wujud dan hanya anggap aku as satu idea saja.

mungkin ada orang yang akan pujuk aku keluar menghadap dunia luar. jangan main gila, bukan aku tak pernah buat. aku pernah try keluar satu hari bila aku menghadap cahaya matahari je aku dah rasa lain, aku menjerit, aku fobia. aku nampak manusia, manusia semua tengok aku, aku tak buleh, diaorang pun tak buleh tengok aku, tak buleh tak buleh, kita lain. maybe aku bukan manusia pun, aku dah jadi pre-manusia mungkin, sebab aku takde contact dengan manusia lain. aku kene hukum diri sendiri, kenapa aku lain. aku kene hukum. hukum hukum hukum. bukan korang yang hukum aku. oh manusia, bukan korang, bukan bukan bukan. aku hukum diri sendiri. aku hukum. kguhgegh. aku hukum. argkh. grkh. kenapa korang pandang aku macam tuh. aku hukum. aku hukum diri. diri. gkh. grrkh. *cabut bulu kaki*

*pandang cermin*

argkh hensemnya aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YEEEEEEEEEEEAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Penyangak

Janganlah melancholy sangat, beb!

Kalau orang lain anggap lu nih freak, tuh problem diaorang: bukam problem lu.

Lu cool, beb. Except for the part lu lahap cum sendiri... :-)

NeemoNeemo™ said...

*shriek*

eeeee hensemnyeeee!

penyelamat dunia said...

kadang-kadang setakat lancap tak cukup untuk prove love pada diri sendiri, there must be something extra involved like swallowing wuahkgeukahukkuga. takpe bangkai, freaks come out at night!

*shriek back*

macam heath ledger kankankankankankankaknkanknkankan.

thinker bell said...

gua mmg tak bleh blah part ensem.

takat nak telan cum sendiri, cabut bulu kaki, facial hair takde, ok lagi.

tang tengok cermin tu, tak bleh blaaa...hahaha.