Monday, March 03, 2008

poyonya

terbangun pukul 3 pagi. tak leh tidur balik. susah nak tidur balik.

kalau bangun kul 6 ke takpe ah gak. lepak sejam.

pastuh keluar layan mee hoon goreng dengan sambal chun gak kan.

tapi sekarang aku bangun kul 3 pagi.

main cod4 mungkin bleh ah tapi sampai bila nak layan cod je pukul 3 pagi.

kalau ada awek nak chat sampai kul 8 pagi sekarang nih pun takpe gak.

tapi takde awek.

kalau layan bal pun takpe gak. buleh melayang jap sambil dengar music music layan yang sangat layan nih.

tapi aku tak layan bal.

kalau ada pizza leftover ke takpe gak. buleh layan perot jap.

tapi pizza dah habes. lagipun pizza aku order malam tadi size s jack, ada 4 ketul je. aku lupa betapa keciknya size paling kecik, tapi takpe aku order criss cut sekali.

asal aku elaborate pasal makanan aku order malam tadi, kan dah lapar.

kalau ada makwe yang tak geti tidur malam pun takpe gak. buleh call jap layan suara dia ke.

tapi takde makwe.

tapi tak habes habes perempuan kau nih penyangak.

apa nak buat. inilah kehidupan seorang heteroseksual yang lonely macam mp3 player.

..

betul ah mp3 player lonely.

mana ada orang pakai dua mp3 player sekali. aku pun lepas beli satu mp3 player baru kasi yang lama kat orang lain.

sionnn mp3 player. lonely.

takde ke mp3 player yang dia nye headset macam ringan. bukan ringan ah. tapi macam kalau kau pakai dia macam tak rasa dia ada kat situ. tapi dia ada kat situ. kira macam tak rimas ah. macam maybe buleh pasang cip kat telinga ke. so macam kau leh dengar music sentiasa tapi tak rasa macam kau pasang bende tuk dengar muzik.

chare gak kalo ada.

tapi takde kut.

setahu aku. japanese people? yawll feel me? do something doggz.

kalau aku rajin takpe gak. leh ah kelua jap hartamas ke tengok budak budak kolej yang tak gheti tidur lepak. mungkin ada awek yang choon. buleh lah cuci mata yang tak mengantuk aku nih jap. mm. leh layan burger ke indo mee ke rojak ke apa ke daym.

kalau aku leh terbang jap. landing kat atas klcc. layan tengok kl jap. chun gak.

takpun aku turun mana mana jap. cape town ke hong kong ke singapore ke. layan tengok derang tengah buat apa ke. new york keh.

kalau aku wali mungkin bleh kot.

tapi aku bukan.

kalau layan buat beat ke leh gak. tapi evytime aku cam bosan aku tinggalkan je. sebab aku poyo.

poyo poyo poyo.

poyo poyo poyo.

poyo poyo poyo.

perkataan favourite aku. kalau ada orang tengah bawak kereta macam kurang ajar. dia poyo. kenapa dia poyo? aku pun tak tahu.

No comments: