Sunday, November 02, 2008

sweet and dandy

aku gi one utama tadi.

aku gi kat area bawah tuh nak tukar batteri remote control gate aku.

biasanya kalu nak tukar batt remote control gate kena pegi kat kedai repair kasut.

tokay kedai tuh cakap kat aku "dah pecah bla bla bla hngrf nih".

aku cakap "huh?" sbab aku cam tak pay attention sangat sebab aku memang jarang pay attention kat apa-apa pun.

dia pun tunjuk kat mana tah pastuh dia cam "tengok nih".

aku pun cam "oh ok", padahal aku still tak faham but like takpe lah.

itulah satu-satunya sosial contact yang melebihi hanya pandangan mata buat aku hari inih.

cukup ah tuh dowh.

so anyway, lepas dah setel batt tuh aku bayar and aku gerak nak layan jalan-jalan round shopping complex yang besar macam track f1 darab dua nih.

tengah jalan tuh aku testing testing ah remote tuh, aku tekan-tekan 7-8 kali pastuh tengok lampu dia. okay ah tuh menyala.

chun ah tuh.

lepas berapa lama tah aku kat one utama MAKA aku balik lah rumah.

bila aku dah sampai rumah aku tengok housemate aku ada kat luar gate terkapai-kapai.

aku turun tingkap tanya "apeciter?".

dia kata "gate kau rosak dowh".

aku pun dah "hek eleh penat je aku tukar batt remote control nih gate pulak rosak, cipet ala carte, parking luar lagi lah aku nih".

dia cam "tak tak tak, bukan tak leh bukak, tapi dia asik bukak tutup bukak-tutup sendiri 7-8 kali lah lebey kurengs, suspender aku dibueknya".

wakhugekahkugeauk whkageauka whaukhkgeaukga faham tak? kononnya power sangat ah control tuh dari one utama leh sampai infra red dia ke umah gwe? paham kan? kan? kan? kan? kankanaknaknakankakankankan?.

kelakar tak kelakar tak kelakar tak?

kan kan kan?

........

.....

...

tak?

:(

T_T

takpe. gelak kan jelah, jaga hati aku. aku sensitip tauw.

satu lagi cerita antarabangsa di one utama.

aku asik jalan-jalan carik alarm clock, aku tak jumpa langsung, sikit nye susah nak carik. bukan pasal bende tuh tak ada tapi pasal aku tak geti carik.

lepas nak dekat sejam aku jumpa ah.

aku beli. simple punya je.

tapi cipet punyalah cipet bila time aku dah beli and tengah asyik swing plastic bag aku tuh sambil berjalan dengan riang ternampak banyak lak alarm clock sana-sini macam-macam pattern.

aduh tak bleh blaah.

time aku dah ada bende tuh lah banyak lak muncul.

so after aku dah balik rumah aku teros masuk facebook.

aku carik girlfriend.

akhirnya dapat gak, aku declare in a relationship with raja farah.

lepas tuh aku tutup pc jap. aku tunggu 10 minit.

aku bukak balik aku masuk balik facebook.

aku saje je nak tengok banyak tak perempuan dengan pelbagai pattern muncul dan menggoda hati belantara ku.

takde pulak.

argkh.

asal time alarm clock buleh lak banyak muncul memflirt dengan aku bila aku dah ada satu. tapi bila time awek kat facebook tak menjadi pulak.

cipundet.

teros aku geram and clash dengan raja farah.

grkh.

lepas tuh baru aku sedar yang aku telah dump raja farah.

wtf penyangak kau gila ke.

ada ke dump raja farah.

gila rempit perangai.

aku terus kecewa dengan diri sendiri lalu aku pasang je alarm alarm clock nih biar dia berbunyik secara constant and aku layan je bunyik dia KRRRGHHKGHGKHGKRKHGGHHHNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG macam layan muzik kat winamp.

sebab aku loser.

terima kasih.

p/s: cerita ini semua rekaan. i mean takkan ah senang camtuh je raja farah nak terima clash-an kami dah tentu dia pujuk aku gila babi nya berminggu-minggu memandangkan betapa great catch nye adik kau nih ewah ek ah ek aaah.

2 comments:

the Constantly Dramatic One said...

Hahahaha!! Dashyat lah, bagus tul bateri yang dia kasi ko tu.

penyelamat dunia said...

dia bagi batteri kuasa nuclear kowt lalz.