Friday, November 14, 2008

maturity

nih minggu lepas punya cerit, aku dapat one of those you know telemarketing calls.

awek telemarketing: hello, ini encik bla bla bla?
aku: hu'uh
awek telemarketing: encik dan pasangan encik telah dijemput bla bla bla bedeblablabla
aku: ok...
awek telemarketing: ...
aku: .....
awek telemarketing: encik nih dah kahwin ke?
aku: tak
awek telemarketing: encik umur bape?
aku: dua puluh nam
awek telemarketing: tapi suara macam dah matured je?
aku: tak lah (blur)
awek telemarketing: tapi encik program ini untuk orang yang dah kahwin
aku: eheh saya tak kahwin lagi
awek telemarketing: kami dapat nama encik daripada list maxis bla bla bla
aku: saya tak kahwin lagi (malas nak fikir apa nak cakap)
awek telemarketing: oh ye eh takpe ah bla bla bla tata titi tutu daaaaaaaaaaaa~! (bye je sebenarnya dia ucap saje tambah garam)

wakhuhukgeahukga. sejak bila pulak umur dua puluh lebih belum matured? sigh bebudak zaman sekarang.

3 comments:

HFX said...

lol aku pernah kena gak benda ni, ajak pergi some dinner shit at palace of the golden horses like wtf "ajak isteri sekali" and i was wut, 17 at that time.

Unknown said...

aku juga pernah, dpt duk hotel free tp kena dah kawin.. cis... aku dah hampir hampir gembira. runup harapan aku.

Sam said...

diorang ni sbrnya takde org nak gi event diorg, so cilok list dari maxis or celcom then cold calling. sheesh