Wednesday, January 30, 2008

tulis pasal topik idea dari kawan-kawan

bontot adalah satu aset yang penting pada tubuh badan perempuenz. tak salah kalau terkeluar sikit sampai nampak dari depan bak kata mos def. sungguh tak salah sekali (kesalahan tatabahasa di sini). (alif suruh).

liana adalah seorang awek yang hot dan mantaps. r u single lets make 3gp plz kthx (alif suruh).

tetek dan sex adalah perkara yang jijik di mata perempuan yang bertudung tetapi bukan kepada perempuan yang bertudung dalam 3gp. (nbe suruh).

gambar bogel gadis ampang. gadis ampang mana satu doh? ampang nih besar jack. macam perut orang gemuk. (nbe suruh).

ida tipu. ye 3gp ida nerina sebenarnya bukan dia. ditipu. tapi tak kesah ah pasal tetek gebu. (alif suruh)

cibai ah semua pasal seks tukar ah topik cibai. takde yang mulia sikit ke bangkong.

dan nbe, tak, aku tak bengang pasal kena tipu, sebab tetek gebu. (nbe suruh).

topik SUCI bak muka nabil raja lawak sebelum kena siram air kopi julap plz.

ahq says:
takde topik SUCI sikit keh
NBE - SSKrew says:
ko dah nak lancap da lepas dgr ada video dia leak
Alif Omar Mahfix says:
ahahah cam sial
NBE - SSKrew says:
sekali tipu
NBE - SSKrew says:
kote ko terus kendur
ahq says:
dah tentu aku terus lancap
ahq says:
padulik tulen tak tulen
ahq says:
yang penting
ahq says:
..
ahq says:
ah ah ah ah

weh topic mulia sikit tolong, ini blog dakwah doh.

ada ke orang cina yang lepak dengan mat rempit. mana ada doh. mustahil. (jin suruh).

sukan. malaysia menang futsal dengan indonesia. asal pemain malaysia banyak dye warna karat kat tengah pastuh buat rambut ayam jantan? wtf. (jin suruh).

aku tak pernah tengok filem prof razak mohaideen. tapi kenapa setiap kali orang review filem malaysia yang bagus lah agaknya mesti nak kena ada kutuk dia satu line? mesti punya. sungguh klise. wakhugheakuhgea klise. wtf. klise. buntut. (alif suruh)

asal lak aku nak tulis tribute to gol and gincu? adakah kerana kalau aku score gincu akan beralih ke bibir aku. dan langsung ke pantek nya. wah transfer sungguh. (alif suruh)

kesucian dara yang dipertahankan aku? wtf. dara tak dara asal tak terlalu longgar sudah. kalau pantai dalam bangsar pun tak sampai lah aku. apa kesah. cakap macam playa. apa playa tak pernah pegang payudara. payudara sendiri pernah lah. mmmmmmmmmmmm payudara sendiri. gentel puting. get a room. ok byez. (nbe suruh).

eh rupanya nbe suruh cakap pasal konteks lain. katanya:

NBE - SSKrew says:
ckp la pasal susah nya ko nak pertahankan teruna ko dizaman milenium ini
ahq says:
kau buat lawak ke
NBE - SSKrew says:
tak
Alif Omar Mahfix says:
lOL
ahq says:
dalam 27 tahun aku hidup
ahq says:
sekali je ada perempuan offer vagina
ahq says:
1/27
ahq says:
maknanya
ahq says:
o.27 kali
ahq says:
yke
ahq says:
betul ke matematik aku

aku malas nak tulis lagi. aku ada kerja nih aku tak siapkan lagi. patut. argh. shit. work. fuck. man. malasnyaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh

BTW, nbe kaki pau. ok byez.

No comments: