Wednesday, January 30, 2008

maximum impact

tadi malam sebelum aku tidur aku habis tengok cerita impak maksima. oh sungguh fuck. what the fuck? what the fuck is this shit? habis sistem motor otak aku bongong kejap tengok bende nih, what the fuck, what a fuckery. apa lanchau punye citer. serious, apakah fuck? aku bangun pagi tak buleh jalan straight aku kene genggam testis aku untuk jalan straight ke dapur amek cereal. amek susu. tuang susu pun tak stret. aku kene genggam telor extra hard. asal tak makan telor je? makan cereal dengan susu? tapi telor pun ada susu, kena genggam bahagian lain pastuh kasi goncang sikit. tapi serious, apa lanchau movie nih? adakah ianya suatu percubaan untuk mencipta suasana surreal? kenapa setiap saat kena ada background music, ingat nih slideshow kat orang kahwin apa. apa ia fuck. dem. kenapa aku tengok cerita nih. aduh. naseb aku skip banyak. kenapa dialog dia macam tuh? kenapa tak macam nih? shit. fuckery. nasib baik ah direktor direktor miskin takde budget masih degil nak buat filem. kalau tidak. yes. kalau tidak. tidak lah. baek aku layan gila-gila remaja buat kali ke juta.

No comments: