Sunday, April 18, 2004

Topik Lah Topik

Kasi layan - The Stylistics - hey there lonely girl.

Hahaha. Korang pernah tengok orang tua buat hal? Hahaha, aku baru lepas balik dinner conference apa tah, bapak aku ikut benda tuh. So macam doktor doktor nih semua buat hal lah, ada yang naik atas stage nyanyi lagu brian adams lah, hahaha, ada sorang mamat nih dari scotland, dia boleh buat lawak bodoh, ada dua organizer menari sambil dia main violin yang diperbuat daripada kayu apa entah dengan penyapu diiringi minus one yang takde bunyik violin pun. Warkhakhhgka. Pastu ada competition 4 orang dari tiga different nation nama dia battle of the band, diaorang mainkan lagu rock, pastu diaorang kena berlagak macam band rock, vocalist pegang pisang, gitaris pakai penyapu, bassist guna mop, dengan drummer guna benda bersihkan jamban tuh, wahkrhkahkghkaga, psycho macam puki doh, whkarhkaghkaghka, tak tahan doh aku dengan orang-orang tua bila diaorang dah buat hal. Whkarkaghkakhga. Aku hari nih kan (Ke semalam?) Bangun tidur kul 5 petang, hahaha, tidur kul 5 pagi. Macam puki dah lama tak tidur cantuh, dah tuh takde orang kacau pun, kalau tidak adalah suara-suara sumbang yang dengki tengok dengkuran merdu ala-ala falsetto aku doh.

Dah lama doh tak baca blog leez. Hahaha, si pondan yang dengan senang boleh dapat laki, cam cipet je, apa dah jadi dengan lelaki kat Malaysia nih? Semua dah tak cukup layanan mesra dari perempuan agaknya, tapi cam tipu je cerita leez tuh (Wow beef blog nih, hahaha). Anyway, Peace..

No comments: