Thursday, April 29, 2004

Pahal Kau?

KASI LAYAN - Butterfingers - delirium

Anyway. Bosan doh <---- ayat generic untuk kita guna hari hari kalau tengah bosan, habis nak guna apa lagi bodoh. Sucka. Wey, aku rindu koleksi mp3 lama aku yang sudah entahkemana, ada satu lagu butterfingers nih aku minat gila, dari album 1.2, tajuk dia "oh me", suka doh. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Aku bengang gila doh dengan, errrrrr, lupa pulak, aku nak bengang dengan apa ah? Aku paling pantang! Errrr, pantang apa? Arghhhhhhhhhhhhhh. Okaylah, senang cerita aku menyampah gila kat! Errrrr, shardaps betullah. Anyway, aku memang tak termampu nak cerita pasal hidup aku! Hahaha. Anyway, aduh, apa aku cakap nih, serabut betul lah. Anyway, ermmm, berapa banyak anyway daaaaaaaa. Best doh cerita pendekar bujang lapuk, especially part kat sekolah buta hurup, bujang lapuk kasi gelak kat orang tua tuh baek nya, Hrakghkahkgahkghkaghkahkga, sekali camtuh ha jang, macam puki berapi. Anyway, sepatutnya hari nih aku pergi supermarket beli cerita hellboy untuk dilihat. Tapi karang korang bosan pulak pasal aku budget cerita hellboy nih best, lain lah kalau aku beli cerita bodoh, boleh aku kutuk kat sini.

Anyway, erm aku tengok balik cerita lama (Member aku donlod, aku kasi burn) nama dia SPACEBALLS, hahaha, bodoh punya cerita. Ada satu part tuh orang jahat nak search desert so president cakap kat general, "Go comb the desert", maksud dia search desert tuh lah kan, pastuh general tuh suruh askar-askar sikat desert guna sikat-sikat besar, wharahkghkaghkahkgkha, memang bodoh tahap van nistelrooy main midfield. Whkarhahkga. Tapi paling best gila assistant general tuh cakap "Errr, sir, don't you think we're being a bit too literal?" Whkarhkakghkagka, Wkahrkahhkga, Wahkghkaga.

Kalau bosan, kasi write satu audio cd hip hop baekkkkkk nya lepas tuh pergi mcd drive thru beli filet-o-fish dan vanilla shake enjoy sambil drive round round. Latest yang dibakar :-

Audio CD : Hip Hop Collection Volume 6

A Tribe Called Quest - keep it rollin'
Afu-Ra - caliente
Beastie Boys - sure shot
Deltron 3030 - memory loss
Deltron 3030 - time keeps on slipping
Deltron 3030 - virus
Freestyle Fellowship - when the sun took a day off
Hieroglyphics - cab fare
Hieroglyphics - oakland blackouts
J-Live - don't play
J-Live - like this anna
J-Live - the best part
Pete Rock with CL Smooth - all we got is us
Soul Position - mic control
Souls of Mischief - 93 'til infinity
The Roots feat. Mos Def - double trouble
Ugly Duckling - opening act

No comments: