Tuesday, April 13, 2004

Kebuhsanzan

Warhkahkghkahkga. Tadepape. Lama tak apdet eh penyangak? Gua bosan doh, bosan teramats, kalau ada kekosongan di jabatan bosan aku lah pekerja terbaek. Anyway ermm, apa aku nak bitch about hari nih, haa, aduh, entahlah, oh hari tuh adik aku beli cerita lama "Clueless", hahaha, dulu aku ada, member aku pinjam pastuh tak pulang (Wow satu senario yang jarang terjadi, my ass). Cerita nih best ah, hahaha, wat-e-verrrrrrrrr, errghhhhh, assss iffff! Aku suka tiru diaorang buat cantuh, wahkrhkahkga, best gila doh, hellloooo?!!!!! Anyway, baru akhirnya aku tengok x-men 2, biasa jelah, best gak ah, aku bukan apa, aku tak baca komik tapi tengok kartun, pastuh dua character yang aku memang minat takde, beast dengan gambit, fuh, beast favourite aku ah, tak tahu napa, gambit pulak paling cool, baling card melotup, apo kono eh. Asal takde ah? Pastu balak rogue tuh macam apons je, macam puki berair lah senang cerita, lagi power mamat sorang lagi tuh yang asik pegang lighter, ganas gila doh, kasi bakar semua orang, kasi panggang.

Kadang-kadang tuh aku masuk phatforum, budak-budak nih asyik complain sebagai hip hopperz mereka selalu didiskriminasi, hahaha kena kutuk dengan mat rock, punk dan macam-macam, diaorang nih bukan apa, cuma ada penyakit "Idiot". Bak kata member aku, diaorang yang diskriminasi diri sendiri, lagipun macamlah hip hop nih satu cult or something, it's just a street culture, jangan ah nak macam cibai, habis kalau dah pakai baju macam pukimak, cakap macam pukimak, dengan tangan merata-rata, slang nigga tak jadi, mana tak kena diskriminasi, bukan pasal kau tuh hip hop, tapi pasal kau tuh badut. Hahaha. Aku hip hop gak, aku dengar hip hop setiap hari, aku buat hip hop dengan kawan-kawan aku setiap minggu, dan baru hari tuh aku perform hip hop, pedulik apa aku apa orang cakap, budak rock dengan punk nak bising, pedulik apa aku, aku dulu dengar music diaorang jugak, turns out aku lebih sayang pada hip hop, aku dulu pergi gig koffin kanser dengan sil khannaz jugak, aku pergi gig hc first stance records kat jb jugak, apa aku nak kecoh, tak kesah ah, it's only music you fucking idiots. Diaorang semua yang nak bahagi-bahagikan genre nih memang sekor-sekor poser, serious doh. Kebanyakan mamat hip hop aku kenal pon lebih tahu pasal rock and punk then these so-called rockers or punksters, so don't fucking front on them. Anyway, aku pun takdelah hip hop sangat, it's all in my mind, the rest, it's just me, hip hop you're the love of my life..

Kasi layan - The Roots feat. Common - love of my life (live version best gila)

No comments: