Wednesday, December 24, 2003

Cerita Ceritu

Hari tuh aku tengok return of the king. Woohoo, dream movie for me has ended. Sebagai peminat rpg sejak zaman ultima lagi memang movie nih gila doh bagi aku, memang aku tak suka action, tapi action yang dalam bentuk fantasi yang macam nih memang aku minat tak ingat dunia doh, jarang ah orang buat. Memang breathtaking ah everything dalam movie nih, scenery dia semua apakelanchau semua ah. Itulah dia cerita yang mengasaskan rpg. Ermm. Malas nak cerita panjang, tengok sendiri ah, puas mencuci mata, kalau ada awek bogel sebelah memang tak berpaling ah, on second thoughts errr, ahh forget about it. Huhuhu. Best!

Pastuh aku ada beli vcd, cerita ong bak, huhuhu, cerita thailand, pasal mamat nih power muay thai, thai kickboxing ah kira, ganas gila doh, cerita straightforward je, siap tak jiwang lagi, woah! Huhuhu, tapi dia punya aksi sikit nye ganas, kata muay thai, belasah guna siku, guna lutut huhuhu, gila ganas doh, serious shit, kalau suka sangat tengok ah..

No comments: