Wednesday, December 10, 2003

aku sebenarnya tengah emo sikit, rasa macam sayang aku tak sayang aku, tak ingat kat aku :( entahlah, mungkin aku jealous kot dia ramai kawan, aku pun tak tahu lah, dah jarang contact, dia kat langkawi, cam susah lak nak contact, apa aku nak buat, aku pun tak tahu, kalau aku tahu, aku dah buat, biar jelah, aku tak tahu apa nak jadi antara aku dengan dia, semua aku letak kat tangan dia, pasal aku sentiasa sedia menerima dia.

Nih yang aku menyampah nih, kata penyangak, tapi jiwang macam puki gak, wakhrhakkhhgka, suka hati aku ah, kalau ini bukan blog aku dah tentu, aku takkan buat suka hati aku, tapi masalahnya nih blog aku, terpaksalah aku buat suka hati aku, kalau aku tak buat suka hati aku pun, suka hati aku lah, yang kau sebok apasal? Aku tahu lah memang suka hati kau ah nak sebok ke apa ke, tapi suka hati aku gak ah nak persoalkan busybody kau tuh, hakikatnya, aku rasa hari nih streamx macam pantek sikit, tadi aku kat cc lain camnih gak, tukar cc camnih gak, connection cam gajah masuk kandang kambing, dah tentu tak muat, unless lah kambing tu besar gajah. Apa-apa lah, boleh-boleh lah..

No comments: