Sunday, December 07, 2003

Cakap Salah

Ada masa raya, adik aku terasalah cakap, dia nak cakap "eh brand apa benda tuh?", dia tercakap "eh benda tuh tajuk dia apa?". Wahkrahkghkahkghka, habis ah sepanjang hari raya pertama tuh aku dengan adik adik aku lain mengambil kesempatan, "eh angah, kereta nih agaknya, tajuk dia apa ek?" Wakhrhkahkgahkghkahkga, wahkrhkahkghkaa, gelak gelak gelakan sakan sarawakian.

Sayang aku kat Langkawi :( dia dah susah nak contact aku, walaupun memang menjimat kredits tetapi aku tetapi dibelenggu rindu. Wakrhahkghkakhga, boleh buat novel ayat aku, ada satu cerita latin telenova kan, lagu dia akhir sekali "SECRETTTOOOO", time tuh je mesti je adik adik aku semua ikut, time tuh je, diaorang pun bersama-sama "SECRETTTOOoooooo" Hahahahaha kelakar ke tidak. Back to sayang aku, miss you so much. Serious shit man. Walaupun dia hanyalah ex-gf aku, tetapi kami masih jiwang-menjiwangi. Hahaha. Kau tak faham, pasal kau bukan kami, kami kami kami hame haaaa, macam cerita dragon apekelanchau tuh.

Anyway, maybank2u tak boleh transfer duit :( aku nak beli cd player doh untuk kereta, siapa ada line, aku dah ada duit, cuma sebab tak leh transfer duit, aku takde duit belanja, terpaksalah aku simpan dulu duit yang aku ada sekarang nih, sebagai backup, nanti nak bayar duit sewa lagi. Arghhhhhhhhhhhhhhh, bagi aku duit lah siapa-siapa call me call me on my celly boo boo feeling lonely. So long fuckerrrrrrsss..

No comments: