Friday, September 25, 2009

to all 3 of my readers

sexy tak rambut cannih? aku suka makan sushi, aku letak a considerable amount of wasabi and aku layan HIKMAT MENGOSONGKAN HINGUS KALAULAH ADA HINGUS KAN YANG MELOITER DI DALAM LUBANG HIDUNG SAMBIL AIR BERATUR UNTUK MENGSLIDE KE BAWAH PIPI KAMU... TAHAP KE-8!!!!!!!!!!!!!!

mari kita kaji something.

sangat setia dan pemurah - betul. kan kan kan sayang.

bersifat patriotik - pernah saya berbual dengan mamat amerika yang menetap di sini saya cakap we malaysians are on america's dick, just check out our flag. mamat amerika tuh teros high five saya sebab tak pernah ada orang malaysia yang nak mengaku bende tuh kat dia. tapi sebenarnya saya nih patriotik jugak. saya sayang negara ini, walopun saya lahir di negara sheepshaggers saya malaysian through and through. saya membesar dengan nasik lemak cikgu kat kedai bawah serta karipap paroi (dan juga kfc serta vitagen what huhu).

sangat aktif dalam permainan dan pergaulan - saya suka jugak lah bermain tapi pergaulan tuh saya agak kureng sikit sebab saya pemalas.

sikap kurang sabar dan tergesa-gesa - untuk tenung mukamu.

bercita-cita tinggi - cita-cita saya underground je, dia gayat sket.

suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi - saya lagi gemar tidur sambil mimpi kena ngorat kat office tempat kerja saya baru masuk.

seronok bila didampingi - of coz uols especially by you.

suka bercampur dengan orang - tak lah jugak. tapi nak kata saya suka tolak tak jugak. tak lah jugak suka mendarabkan orang yang saya suka bercampur dengan, ataupun membahagi-bahagikan sehingga ada yang tertolak. saya amik jalan tengah tanpa berkira.

suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai - betul, betul, dan betul (muka nakal).

sangat jujur, amanah dan bertolak ansur - yekut.

tidak pandai berpura-pura - mungkin pandai, tapi malas, too much effort.

cepat marah - kalau ikut genetik ye. tapi saya dah belajar jadi orang paling sabar kat dunia kot.

perangai yang mudah berubah-ubah - ye betul. tapi ada je benda mengenai saya yang tidak boleh diubah. gemar endorfins contohnya.

tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi - betul kot.

benci pada kongkongan - entah.

suka berlawak - ye kot. binatang apa keris di kepala? ... give up? .......... ayam buat yoga. get it, get it? argkh.

pandai buat lawak dan berfikiran logik - ye kot. baru tadi saya hantar file lagu kat seseorang pastuh mungkin saya tercancel and ym cakap "You have canceled the transfer of 1 file." tapi saya cakap kat si dia "asal kau cancel" wahuegkahukga kelakar dan berasaskan logical thinking kan?

...

whatever lah. nak share music sket bleh? click untuk dengar/download.

muck - if there was something else - arguably band indie paling best kat negara nih.

media distorsi - selalu - i love naif. this is a cover version of one of their songs, probably my favourite cover of a naif song. i dare say it's better than the original, the singing is very dreamy.

white shoes and the couples company - roman ketiga - haha tetiba speaking kat atas tuh apa angau ekau mek oi cik nek cik nek. anyway lagu nih layan hari tuh masa hari raya aku selalu sumbat ipod kat telinga seblom tidur, tengah mamai-mamai hampir tertidur lagu nih terkeluar terus aku high kejap macam hippies nye high gitu uols cam baru amek cendawan magis. terbayang orang-orang ala-ala dewa hindu atas daun terbang ke sana ke mari gaya bebas lagi random kat the skies and all that wow.

2 comments:

magenta said...

apetu? astrology kat kuiz fb? asal semua positif2 je? takleh pakai langsung results dia hahaha

penyelamat dunia said...

ek eh jangan mengada jils kang memang ah semua positif sebab membicarakan orang yang positif dari segi kesemuanya.