Tuesday, September 15, 2009

tengo celos

i like being ignorant cause it's true that ignorance is bliss but most of the time you can only be ignorant when you're ignorant about your own ignorance. there are times when i just must be ignorant but like i said, it's not something you can control like a computer game. and even a computer game is not really something you can control that much especially if you suck at winning eleven like me.

aku suka jadi ignorant sebab memang betul ignorance is bliss tapi most of the time aku hanya boleh ignorant bila aku ignorant pasal ignorance aku sendiri. ada masanya aku memang kena jadi ignorant tapi ye ah, bukannya bende kau leh control, bukannya cam game komputer kan. lagipun game komputer lagi ah susah control lagi lagi kalau kau sengal dalam winning eleven macam aku.

padahal winning eleven biasa orang main kat ps2 je.

haha cam apa tah dah tulis dalam english pastuh nak translate. padahal bila kau guna bahasa yang hancur cam aku bila translate ke bm berapa kerat je bm betol pon? betul?

tapi tuh ah. susah nak jadi ignorant cam okay sekarang aku nak ignore benda nih! and terus ignore. memang susah ah lagi lagi kalau kau aku.

buktinya, aku nak off comment kat entry nih sebab aku nak ignore comment-comment orang! tapi aku just.. tak... berdaya.......... so aku tak off. argkh.

(nih ada suara dalam kepala aku cakap (vocal texture dia pulak sengau sengau sket): padahal senang je kau nak ignore comment-comment sebab senang je ignore benda-benda yang tak wujud wahukhaeukghuka loser blogger)

aku pun maki balik suara dalam kepala aku, hek eleh, buleh ke nak guna istilah "comment-comment", padahal alang2 kau nak angkut perkataan english, baik kau guna cara english and tulis as comments je, bongek.

(suara dalam kepala aku cakap whatever, DINCH!)

actually dia cakap "boleh je", tapi tuh lagi sakit hati dengar so aku tukar. suka hati aku ah. suara dalam kepala dalam kepala aku sendiri, huh.

No comments: