Wednesday, September 23, 2009

siapa makan apple guna garpu?

aku.

aku sadistik towards perut aku hari nih aku makan buah je manjang, kecuali pagi tadi bila aku makan roti dengan sardin. hari nih cam hari diet uols pasal raya makan banyak gila kot. adik kene menten body adik yang menawan nih, nanti cosmic beauty tidak mahu mengejar adik lagi huhu.

cemana raya okay?

aku panas gila kot dengan indonesia. it's warrr, bitches!

sebab masa raya ketiga aku gi rumah atuk sedara ternampak surat khabar ada gambar lisa surihani bermanja-manjs dengan nicolas saputra.

GRGKHGKHGKhnkmhukhHGKHGKH.

pastuh cik ana moli yang comel dengan cik magents yang terlalu comel cakap pulak pasal maria ozawa tuh pulak.

wells itu takde kesan sangat kot pasal saya prefer destiny deville tau huhu ada ada je u nih tau hiks hiks hiks (hiccups yang comel).

3 comments:

magenta said...

gedik. haha

anna molly said...

hiks. gedik nak mampos. superhero version ape neh??

penyelamat dunia said...

superhero yang suka mainkan perasaan orang ramai. jangan jeals ok uols.