Friday, September 21, 2007

you dare to look me in the eyes, choose him over me, is better than text messages

Korang semua tahu aku suka korek telinga aku dah cakap banyak kali tapi sebelum dua hari lepas dah lama aku tak korek telinga. Sekali aku godek laci mak aku pastuh cilok cotton bud dia segenggam, aku korek sambil tengok tv. Memang takde bende best kat tv, bila ada bola aku pulak yang takde kat depan tv pantek betol, ada je kene pegi mana mana what the fuck. Sebelah tangan je cukup nak korek telinga, sebelah lagi pegang remote. Fuh, best tuh best sebab dah lama tak jolok tapi rasa lain sebab, yeah sebab taik tuh warna coklat cadburrys punya kaler, ini memang jelas stok dah lama gila tak korek punya hasil, fuh rasa lega dan best, nak bau tak buleh pasal bau taik telinga tak se-best taik hidung, tak feel. Sekarang buleh turun bawah. Oh aku korek telinga lepas dah berbuka puasa okkeh jangan maen gila.

Aku belum beli baju raya, aku dah tinggalkan zaman baju melayu aku guna je baju yang wajib tempah masa konvo dulu. Sekarang aku beli baju biasa je, sebab selesa dan bak kata aku dalam keta aku dah disown culture baju melayu sebab material dia hagam tak selesa. Aku pun tak faham. Maybe nanti bila aku jadi perdana menteri Malaysia aku tukar semua bende, menteri-menteri yang kena pegi meeting luar negara kena represent to tha fullest dengan memakai kain-kain pelekat dan pagoda. Kita kumpul tukang-tukang jahit terhebat senegara dan bagi budget sikit suruh derang invent kain pelekat yang gempak, yang ada poket, yang ada tempat letak tali pinggang, yang ada tempat letak pistol, dengan kat belakang buleh sangkut sniper sebijik.

Pasal aku rasa kain pelikat cool.

Samurai pakai apa? Lebih kurang cam kain pelekat kan. Pagoda tuh semua optional, kau nak pakai jersey Chelsea pun suka hati kau ah, itupun kalau korang belum tukar kelab sebab Mourinho dah chow. Apa guna Chelsea kalau takde manager gempak macam Mourinho, aku dengar manager baru kroni Abramovich, tak lama lagi semua player Chelsea kena bela misai Stalin.

Semua orang perlukan seseorang. Aku perlukan awek nama Coko penyanyi utama dalam group SWV dengan Shanice untuk nyanyi kat aku sambil diarang bugil slow slow. Whkaugnjn,avkja. Mereka sungguh cumil what the fucking hell. Aku cakap pasal nyanyian. Serious.

AKU SERIOUS DAH BOSAN DENGAN 4-5-1. Daripada zaman bila Man Utd dah main main dengan formasi tuh apa hasil? Tak pernah ada hasil yang bagos, jadi hopefully dengan Saha dan Rooney dah balek silalah guna dua striker. Sorry ah Giggs memang player yang mula mula buat aku nak sapot man utd masa aku muda dulu tapi sekarang dia dah nyanyuk dapat bola je dia pass kat player lawan. Sorry ah Giggs, aku kena cakap Welsh ah kat sini sebab dia my Welsh bredren. Uhuk. Uhumm. Oi Giggs, gakhkha wuyu iaiadj ailailw hdhdhd wuwuuuuu jvbuipq kasam, Giggs u mndqo ppp oi oi ksaksks kfkfla, okay? kskjdf aaal fjfjfjf lalalala jffueue iaiaiao aiwiiwa nfa analks alksks ksa iiw wqoiwqoi oiw iasi asiasoiwoqi qwio wqio asioasio aoa ioaioas ioas asioias ioasasioqwioq wioqw oiqw ioqiosaio saoias qwoi qwi nfda nfnjg ng utur rup qpiwqipq f, I mean wakl uo awowqo nadnme,mqjkkjqf fefe, but you know what it is, it is what it is, it's aljks q qoiw ankndm,aijlqweqoi qnklsdoioq eoieq kndalkladqoiwe qioqio qioo wqiwq, huaua aiioa awoiawi oao afnsdmnm qoiqwf laknanla lakna wash yow goddamn neck waufak anjasm, am,asohqwo qoiqjl a, as,n aoiq oiq qn,alnadfo eqoieq e jn df,m df,m qeoiqowe iq dsajnd nad,noqie qeoi dajkl dajqeio eqdnj danlqeoihe qol dsj,n aqeohi eqoiudajn danad lj dajl qeoi qedal adl,j ihqeoeq odasja, okay I guess that's all I gotta say Giggsy, and always remember qhafauh ohaqoouq haujka hja homie! BEST TAK ENTRY MACAM NIH KAKAK EDAH? WKAHGKAEUKHGEUKAGHKUAEHGKAUHKGA.

No comments: