Thursday, October 20, 2005

Go Go Power Ranger


PendengaranzoLaguf :
Camp Lo - black nostaljack
Blur - girls and boys
Space - the female of the species




Serious aku pun tak tahu kenapa aku banyak menulis dan updet ini zaman, apsal huh? Aku on the verge of insanity ke? Arghhhhhhhhhhhh fuck off (tiba-tiba selit istilah english bombastic macam bagos, ingat kau bagus ke aku?). Anyway, siapa yang baca blog ini, sometimes aku ada buat lawak Edah, iaitu Edah yang selalu salah tulis/cakap whatever, tapi dah lama tak buat, dah lama tak chat ngan Edah itu lah pasal, so kalau lama tak chat, kebarangkalian, chewah istilah sekolah menengah kebarangkalian, tahu istilah tapi tak tahu camna nak buat, bong-ngongg (dengung sket), so kebarangkalian dia buat salah kecik lah kan, so kesimpulannya, paragraph nih takde point.

Dulu aku banyak entry jiwang, aku baca balik aku rasa macam nak muntah, gila typical, cakap nak muntah, padahal kalau ada muntah nak naik tekak aku aku tolak dia masuk perut balik, tapi ada saki-baki muntah tuh melekat sikit, so aku buleh rasa muntah sendiri, back to the story, ye ah, bukan apa, pasal jiwang aku tuh tak ikhlas, itu jiwang orang gila, kau tahu? Kalau kau tak tahu kau memang puki. Aku pernah jiwang sekali je seumur hidup. Aku jiwang dengan orang yang sebenarnya mempergunakan aku, nameanz. Nih lama nye cerita, classic, entah pernah cerita ke entah tidak. Dia tuh member IRC lepas spm, aku jumpa dia 4 tahun later. 6 bulan kot couple. Pastuh dia dah tak balas sms aku call semua, aku jadi gila, banyak benda jadi masa gila, memang banyak benda, memang bodoh ah aku nih sampai jadi gila, kenapa bodoh baru jadi gila, bukan gila baru jadi gila? Sebab ini bodoh punya gila. Lama nak dari gila ke siuman, nameanz, tanyalah kawan baik aku, dia tahu kan, dia gak yang seksa melayan aku, whakrkhakhga, lepas tuh sekarang, aku dah siuman sket, dia tak nak chat dengan aku lagi ye, oh camtuh ye oh oho ho ho hoh ohohohoh. Dalam gila pula ada tiga rebound, dua yang aku mainkan, tapi seminggu seorang je, pasal aku baik, aku sedar teros mengaku, then satu orang yang aku tak pernah jumpa, ada je alasan dia, internet dengan phone jelah, tah kenapa aku gilakan dia, lama lama baru aku sedar mana ada aku gilakan dia, aku je yang gila, gila.

Aku start ini blog masa tuh around time time camnih tahun lepas, hahaha, tapi semua itu entry dari cc, memang best, lepak cc je kerja, bosan main cs, nameanz. Tension bukak GTA bunuh orang nameanz. Arghhhhhhhhhhhhhhhhh blaow blaow blaow bastichez.

Aku sekarang takde kerja, siapa nak bagi aku kerja? Bagi ah bagi ah, bagiiiiiii.

Aku sekarang takde emosi, siapa nak bakar balik api keemosiian, tapi bahaya main dengan emosi nih, dia macam masuk medan perang, maybe sekarang aku dah sedia, or maybe not, you never know, so fuck you, whoever you are. Tapi apa-apa hal, aku chop sniper. Rasa cool lah pulak sniper, pastuh orang datang dekat, buat sniper macam shotgun, whakrkhakhga, memang tak macam sniper, tapi pakai sniper, memang belit perangai, tapi cool ah, apa-apa pun.

Tadi aku tengok cerita HERO. Okay aku tahu cerita nih dah lama keluar, actually aku pernah tengok sikit dulu masa dia keluar tapi pasal gambar dia cham chi hi ba hai, aku ignore, semalam kepada semalam aku download, dan aku tengok tadi. Cerita dia memang lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gila cam puki membeku punya lawa aku cakap kau, memang beautiful, serious aku cakap kau, korang pernah tengok star wars baru? UGLY AS FUCK, ini cerita dia lawwaaaaa gila, aku tak tahu bila dia guna cgi, bila dia tak guna, memang lawa, semua dengan penuh style, cerita dia pun buleh tahan ah, tapi macam takde soul gak, tapi penuh dengan ideology lah. Tapi memang lawa, lawa tak ingat dunia nye cerita, memang ideal fantasy shit, like "AHHHHHhhhhh SHIT! She's off the hook" - Pharoah Monch. Macam tuh ah, memang lawa, lawa, kalaulah tengok kat wayang, mesti like wahhhhhhh. Pandai ah dia buat, aku memang suka period movies seperti yang aku selalu cakap tapi aku sorang je perasan aku selalu cakap. BTW, gambar kat atas tuh dari cerita hErO ah, namean, speaker laptop nih tak keluar bass, whkarhakhkhgga, gila lame, feeble, weakley, whateverly.

No comments: