Sunday, September 12, 2004

Rokos

Belanjawan, aku ingatkan semua orang concerned lah sangat dengan belanjawan negara tapi sebenarnya semua concerned pasal harga rokok je. Hahaha. Kemak perangai. Bayangkan kalau aku hisap rokok pastuh ada awek, pergh mesti dikikis gila babi, mesti tak mampu nak makan mcd, pergh, seksa hidup, pastuh, bayangkan kalau aku ada dua awek, pergh, lagilah gila, lepas tuh bayangkan kalau ada tiga awek! Berlipat ganda kena kikis, lepas tuh bayangkan, aku suka hisap dua batang rokok sekali layan! Macamana tuh? Mesti rasa macam disalut merkuri, ada lagi?! Ada, cuba bayangkan kalau awek aku yang tiga orang tuh pulak hisap rokok tapi tak nak beli rokok pastuh harapkan aku beli rokok?! Macam nih macamana pulak? Lagi teruk kalau setiap awek tuh suka hisap dua batang sekali pam, sekali pam! Bukan sekali layan, maknanya kalau sekali layan dalam sepuluh lebih pam, berapa? Kira sket. Pergh, nasib baik aku tak hisap rokok dan takde awek. Tapi kalau ada awek best jugak, tak rugi, asalkan dia tak menyusahkan kepala aku, lepas tuh dia banyak duit so dia buleh call aku sambil aku goyang kaki, dream on, warkh warkh warkh. BAAGA.

Aku dah run out of benda nak kutuk ah. Cipet, dah lama tak tengok/dengar benda-benda loser macam TV ataupun radio. Tertengok Busta Rhymes nye vid sikit kat Freestyle, lagu WOOHAH WOOHAH! Cun gila doh, lagu lama tuh, dalam vid dia ada A Tribe Called Quest dengan Onyx, fuh best gila ah dulu-dulu, babi ah, fuck fuck fuck. Fuck Y'all.

No comments: