Sunday, February 29, 2004

Reloaded

Warhkahkga, siaran ulangan, orang singapore sebut policekelakar ah, diaorang sebut macam "pooo leessss" Hahaha, puki berapi. Warhakhgkahkga.

Aduh aku serious takde idea doh nak cerita apa. Kehidupan aku sikit nye bosan. Wahkrhkahkga. Fuck that shit! Aku nak jadi rapper. Rap doh, peciteeeeeee.

Tadi tengok cerita jutawan fakir. Sakit gak tengok, awal awal boleh gelak, lepas tuh macam lawak dia dah memenatkan lah. Too much apek. Kira macam sekali lagi diaorang buat lawak "aku pun tak tahu, kuah kuah kuah" Memang aku tuang kuah kari kepala ikan mengelegak kat kepala seko seko pukibai punya annoying.

Bodozz. Dahlah tadi atm ada tiga tapi satu je bukak, jadi panjang ah baris, pastu ramai ah smartass yang tak gheti bahasa pergi nak keluar duit kat 2 atm yang tak bukak tuh, bodoh punya orang, WOW! Kitorang semua memang sengaja je nak guna atm satu nih, saje je nak beratur panjang nak sakitkan hati sendiri, atm yang dua lagi boleh pakai, kitorang je tak nak. Bodos, idiots.

I miss my Sayang. And I miss my best friend (former?!). I want my best friend back, she's one of the best thing that has ever happened in my life..

No comments: