Saturday, February 21, 2004

Aku Yang Derita

Aku dah tengok cerita love, actually. Serious best doooooooo. Memang best. Terus wipe out dua lagi cerita yang aku beli. Mujur aku tengok love, actually last, save the best for last. Yang dua lagi, along came polly biasa je lah, tadapape istimewa. You got served, cerita hip hop yang bodoh, bangang dan bodoh, aku tak tengok habis lagi pun, lepas cd 1 habis terus menerus aku tukar cerita lain. Tapi love, actually memang best, aku tengok pun pasal best friend aku suruh dulu :( I miss her. I hate being an asshole, you regret shit.

Talk about best friends, aku dulu kat sekolah ada kawan baik gak, kitorang memang selalu mengarut tahap puki berapi. Ada sekali dia keluarkan ayat kelakar doh : "Korang semua nih kan, fucker you all" Hahahahahha, kalau korang tak faham, korang semua nih kan, fucker you all. Ah tak gelak nasib kau lah.

Anyway to my best friend, please forgive me, I promise I won't be an asshole anymore, I'll be a pothole or something, instead. Peace..

No comments: