Friday, February 13, 2004

Fullde Stoppe

Huhuhu. Aku sayang weezer. Walaupun the newer weezers tak seimpressive mana bagi aku but it's still better than all the fucked up boyband rock coming from all angles in the mainstream. Aku selongkar kotak member aku yang tak balik-balik dari rumah dia ke tempat aku belajar nih, jumpalah tiga kaset zaman aku muda-muda : ratm evil empire, silverchair frogstomp, dan weeezer blue album. Tah kaset siapa ah mamat tuh curik, mamat yang sama nih yang pinjam sepultura chaos ad, wu tang clan forever, dengan butterfingers malayneum aku, babi nye perangai, memang macam babi, babi pun pulangkan kaset aku, babi betul ah, kesian babi. Anyway, aku pasang ah weezer blue album kat kereta aku, fucking miss this album, it's a classic. Aku on the way nak gi cc nih lah, sekali punyalah layan, sampai aku boleh round round jauh gila baru sampai kat cc. Fuh fuh fuh. Aku suka weezer pasal sweet gila doh. Hahaha. Kata geek rock. Sweet gila. Sweet sangat and unik. Sedangkan chino moreno deftones pun peminat setia tak ingat dunia punya ke atas weezer. Hahaha. Sweet sweet, kadang-kadang mengingatkan kepada kesweetan ramones. Sungguh sweet. Ah macam puki je aku nih.

This week I hurt two people. I hurt my sayang on some shit, and I'm really regretting it. Then I hurt my bestest friend because of my dumbass attitude just cause she's the most I-tell-everything-to person in my life, I know I hurt you best friend, but you're like my mother, sometimes I lash out at you for no reason and you as fucking hell don't deserve it at all, but I'd die for you.

Dah dua kali dah ada couple perancis surfing sebelah aku. Kejap jiwang, tiba-tiba berdebat pulak, nasib baik dalam bahasa perancis, kalau dalah bahasa thai dengan suara nakk nakkkk memang nak kena "Penampar Siam" (Trademark salah sorang cikgu aku masa sekolah rendah)..

No comments: