Thursday, February 26, 2004

Ceritera Lah

Pecite doooohhhhhhhhh?! Anyway, aku masih tak baik with my best friend, apa nak jadi wey, I can't live without her.

By the way, chewah berapa kali way daa. Out of the way, so anyway ada sorang mamat nih lah, dia minat gila kat Sayang aku, dia nih sama kolej lah kan, dia luahkan perasaan (padahal dia dah ada awek pun, loser), tapi Sayang aku tak terima lah kan, pastu dia bengang, dia pergi sms aku macam-macam ah, cakap aku tak layak lah untuk Sayang aku, dia lebih layak bla bla bla, sekali aku telefon tak angkat, aku ajak jumpa settle face-2-face banyak alasan, wahahhkrahkga, memang aku gelar sms clown. Loser habis mamat tuh, aku siap buat satu folder bertajuk "Loser" dalam hp aku untuk simpan sms babi dia tuh.

By the other way, chewah berapa banyak way daa, aku dah ada hp baru tauu, bapak aku belikan, hp aku rosak, kena pulak aku manjang amik hp buangan orang, sionnnnn aku, dia kesian tengok aku harituh tercenguk cenguk (perkataan baru nih) nak tengok skrin kat hp besar yang aku guna pasal hp aku rosak, pasal skrin hp besar tuh cam rosak, last sekali dia belikan terus baru, siap ada kaler, biasa jelah, takde lah power, tapi orait lah, cuma polyphonic nih macam dodoian sikit, susah nak bangun kalau orang call. Kena handphone mono dulu sekali dia teeettttttt tenenenenetttttt terkujat satu badan doooh, pasal aku dah lah pekena level 5, adik aku bengang gila, bila message aku yang tone standard bunyik "TETET! TETET!", adik aku mulalah pandang slack sambil cakap "ahh mula lah tuh". Tapi sekarang dah polyphonic, mendayu dayu ala bermelodi lah pulak. Syudehhhhhh kau.

Dah lama tak baca blog my nyah nyahs. I wonder kalau ada blog slut, lagi thrill doh. Rekemen sikit, aku tahu mukeh ataupun kayzen mesti ada links, laydiefa pun, apa kurangnya. Ewah berapa banyak kurang daaaaaaaaaa. Peace..

No comments: