Thursday, May 19, 2005

Feel What I Feel

Aaliyah - at your best

I got sick for two days. I think it's because of the weather, what a weak muthufuckuh.

I'm back to the streamyx me for a lotta few days, no outside work, I be infront of the PC, surfing to find movies to download and shit and then obviously downloading them. This song at your best is rearr lyy rear lyyyyy best! Jiwang cam kemak doh, serious jiwang, memang jiwang pukibai, puki berapi dan puki berpintal. At your best, you are loveeeeeee, you're a positive motivating force in my life, SEKALI keluar ayat motivating nih lah pulak, rasa macam dia tujukan lagu nih buat cikgu dia daa. Hahaha. Takpe, itu je kot komplen aku, papahal lagu nih jiwang puki berapi, jenis kau buleh terbayang kau jiwang, padahal memang kau tengah jiwang, maksud aku jiwang luar bilik ah boddo, jiwang dengan wemenz yang wujud, oh baru aku faham, bukan jiwang sorang sorang ah.. bukan.

Tekkkannnnn tekkkannnnnn ada yang tertekkannnnnnnn.

Weh. Apa nih, apa tuh, apa, hmmm, kau tak rasa bodoh ke aku buat survey tuh? Wkahrkahkga, dah lah jawap macam cipet, macam tak ekhlas, "I don't know" "Don't think so" "Whateva". Takde usaha nak fikir langsung untuk jawap dengan lengkap ataupun berisi, dahlah 62 soalan, kau rasa ada orang rajin nak skim through that bullshit ke. Boddo natang nih. So basically, wuuyo. So so soooo. Last night, lassttttt night, aku tengok t.v, terloncat idea keluar ke kepala aku untuk isi blog dengan isi, tapi once aku depan pc, serious aku lupa, serious aku rasa apa aku nak tulis tuh best, tak aku bukan buat alasan doh. Aku tak tipu, rasa macam best. So aku harap u olsssss. Hahahha, koghang semua nih anggap jelah ini ending bagi suatu entry berisi yang best dalam blog aku.

No comments: