Thursday, June 03, 2004

Kenatulisjugakah

Hahaha. Wakrahkhkgahkga. Rasa macam kenaaa je tulis kat blog kan. Erm. Semalam aku tengok cerita lamos Karate Kid dengan Star Wars : attack of the clones kat astro kot. Teringat zaman dulu-dulu masa kecik suka tengok Karate Kid berulang-ulang kali kat video hahaha. Ada member aku sorang pernah lepak rumah aku boleh siap ikut gerak geri mamat tuh. Pastuh attack of the clones, teringat betapa ANNOYINGMACAMPUKI nya anakin, wahkrhkahkga, fucking annoying weh, memang setaraf PARIS. Warkhakhgakhga. Menyampah gila dengan muka pervert keji pantat dia tuh. Yelah, tahu lah Darth Vader jahat, tapi dia cool, takkan lah muda-muda orang jahat macam tuh, orang jahat mesti ah cool, sweet-talker, tahukahmaksudku? Tah kenapa Amidala jatuh cinta dengan dia, dah tentu terpaksa pasal kena ikut skrip. Wahkrahkhkga. Idiots.

Aku juga ada dvd Don Juan Demarco. Best doh, dia macam movie kubrick, you will go "WHAT?!" masa dah habis, subtle and metaphoric, but Don Juan is not exactly a work of art lah, more cute lah, and Johny Depp, berlakon cun gila, favourite actor aku tuh. Chasing Amy still my favourite romantic comedy. Cakap BI pulak lah. Talking about HOLLYWOOD romantic comedis, almost all of them suck, same dumbass formula, annoying actors, bad jokes and all that, fuck 'em. Tengok Chasing Amy kasi kalah semua. Warkh Warkh Warkh. Kasi gelak sikit, wahkrhkahkgahkga. Peace..

No comments: