Friday, July 24, 2009

please, please, please let me get what i want

oh perempuan cute, saya macam nak cakap kat dia "girl when i'm with you my muscles are so relaxed i might be unrealizingly taking a shit right now" pastuh kena tampar dengan dia sebab perkataan "unrealizingly" tak wujud.

tadi saya pergi beli barang-barang nerdery. saya baru dapat duit sikit so apa lagi teros ke mall yang digital. dekat papan putih saya ada gambar saya masa kecik, sungguh beautiful. how did something so beautiful grow up to be something so me. apa buleh buat, biarlah keindahan ku dahulu tersimpan dalam memori dan fotografi.

orang yang kenal aku tahu aku penyabar, kalau dalam keta aku lek je kalau orang lain kurang ajar. tapi kekadang bila aku sorang aku suka carut sensorang, carut dengan nada cool ah. macam kalau ada kereta cut que aku akan cakap CUE CUTTING CUNT pastuh gelak sorang-sorang pasal semua perkataan dalam gelaran tuh start dengan C, macam CUE CUTTING CUNT! (T tuh kasi bunyik tajam and pekat at the same time baru effect best), CUE CUTTIN CUNT! hee hee hee CCC. padahal que start dengan q. fuck.

dulu masa aku kecik saya mengaji kat kedai atas. dia macam kawasan rumah kedai yang kecik selalu kat neighbourhood. kat kedai mamak tuh tempat saya beli air tin 4u2c. ada sorang mamat nih dia suka makan maggie, dia kata kat saya tak bagus makan maggie nanti rambut gugur. rasa macam maria ozawa bagi saya nasihat jangan buat seks.

aku pernah lawan bolasepak manila dengan kawan. dia team pahang, saya team selangor ke kl tak ingat. kawan saya tuh pernah camping kat belakang rumah aku sebab rumah saya corner lot so banyak ruang. malam tuh dia ajar saya camna nak kencing berdiri, pastuh masa dia kencing ada kelawar terbang keluar dari toilet. aku ingat aku nih batman tapi batman kelawar dia ramai. saya jerit kat kelawar tuh "DATANG BALIK BAWAK MEMBER SAYA NAK JADI BATMAN". kelawar tuh buat muka tak layan and cakap ... DINCH!

No comments: