Friday, April 17, 2009

i see no use in wondering why

2 minggu lepas aku tengah drive kat ldp ke nkve, either or lah kot, kalau serentak samada aku macam dr. manhattan buleh wujud kat dua tempat sekaligus ataupun highway tuh sendiri yang dr. manhattan buleh ada kat dua aliran kereta sekaligus. wow. anyways, aku tengah drive cruisin' je nih cruisin' macam kemana jua ku pergiiii janji kau tetap disisiiiiiiiiiii tenangkan minda dan hatiii just cruuiiisin', erm. wow.

yelah.

cruise lek je. sambil tuh pasang lagu boyz ii men aku lek je sing along macam burung, gila feeling nih macam student akademi fantasia pun ada ooh ida nerrreeenaaaaaaaaa gorjes sungguh cikgu vokal tuh pun apa kurangnya anyways ye ah tengah gwa syok layan lenggang lenggok melalak lagu boyz ii men ada awek kat billboard iklan nih pandang lain macam, aku macam hek eleh, aku terus pandang depan and uttered "man fuck you my singing is dope".

aku suka jalan jalan dalam shopping mall. nak shopping tak gheti. ada sekali tuh aku kene shopping, macam separa terpaksa ah, bepoluh poluh den, macam babi, yelah apa orang putih kata sweat like a pig, padahal aku tengok pig tuh lek je warna merah jambu. sometimes lepas 2-3 kali jejak mall aku dah leh separa hafal lah infrastruktur mall tuh kira macam mana nak pegi sana sini bla bla bla macam tuh ah, kebanyakan mall concept dia mudah wenang je biasanya konsep bulat, bulat like a roundabout. bulat like my pengetua sometime ago.

tadi aku layan berlari kat taman tasik mana tah, neat jugak ah taman tasik tuh. kira petang nih pesta vitamin d, apa buleh buat cuaca sangat bersetubuh, ferry nice weather. rasa macam nak cium matahari tapi kalau aku cium nanti jadi macam vampire yang keluar rumah tengahari. haha kononnya lupa dia vampire rilek je rasa cam nak beli bawang kat kedai runcit sekali melecur gelabah terus masuk balik rumah. apa barang vampire beli bawang nak buat omelette lah kunun. bongong nye vampire makan omelette, kau ingat omelette tuh darah ke, kena gelak dengan michael j. fox a.k.a. teen wolf baru sedar.

hari tuh aku berdiri kat tengah tengah the curve pastuh jerit your skin is so soft mihita! kuat kuat. padahal aku tak buat pun.

lepas tuh aku pergi maybank keluar duit.

hari tuh aku gi one utama tengok fast and furious sorang sorang, ini hobi sebenarnya. tapi aku terlupa bawak baju panas. rupa rupanya itu bukan isu paling penting, yang paling penting ialah kaki tuh yang patut di baju panaskan sebab memang sejuk dia attack kaki dulu dowh. kau tak tahu ke? kalau kau tak tahu kau memang macam aku hari tuh, kalau kau tahu kau macam aku sekarang.

hari tuh jari aku injured sob sob sob. nak kata sakit takde ah sakit sangat tapi cam injured ah nak gerak tak leh. jangan kata tak sakit memang ah tak sakit sebab aku tak usik. walopun tadi kat tengah jalan jalan kat tepi kolam yang banyak kura kura aku leh cuba nak bunyikkan jari yang injured nih wow wahkuhukhukeaga baru kau tahu erti pain. memang sakit, dah lebih seminggu dah macam dia belum heal habis. dah seminggu aku tak angkat berat. nak kata dah seminggu tak finger awek tak leh lak sebab sebelum seminggu tuh tak pernah finger awek pun betul tak. fuck gila tak pernah finger awek, apa buleh buat tak pernah ada awek yang teringin nak difinger oleh aku. kalau tiba tiba ada memang ironik lah sangat, tapi takde lah ironik sangat sebab padahal jari kiri pun buleh guna ye tak. isk. oh..........wow.

4 comments:

NeemoNeemo™ said...

Alolololo siannye takleh nak finger...

Diana Ishak said...

sbb tu aku pelik dowhhhh, apek-apek ngan amoi-amoi ni masuk cinema ye ye pakai baju panas berbungkus tapi pakai short sampai nak nampak pantat...bodoh sialll.

penyelamat dunia said...

biarlah dia nak pakai short sampai nampak pantat kami lelaki lonely nih juger yang dapat rezeki one time.

Sam said...

^sokong sebulat suara