Tuesday, July 13, 2004

Kakakookoo

KASI LAYAN - Jay-Z and Biggie - brooklyn's finest

Kuh Kuh Kuh. Aku menguap tak habis sebagai ganti kepada tidur. Kan best kalau bulah hisap oksigen macam hisap candu ataupun shisha, namean. Aku hisap je sampai pening kat kepala aku nih hilang pasal tidur berterabur, ye ah, aku takde biological clock, cuma ikutsukaical clock. Aduh peningnya, pasal bila dah terbangun susah nak tidur balik, malas nak tidur, pasal ingat senang nak tidur?! Takes effort too to sleep you know, tak tahu lah kalau aku light sleeper, dulu aku light sleeper, tapi tak tahu canna sekarang dah okay sikit, tapi nak start sleep tuh, satu hal besar.

Hidup aku bosan, kalau aku ada diary, memang aku takkan isi, memang diary tuh akan kering macam pantat, err, pantat perempuan yang takde nafsu. Kot. Hahaha. Aku kena ada girlfriend ke? Tak payahlah, sungguh best hidup macam nih, duit banyak, tak depressed, tak worried, banyak MASA untuk buat benda yang aku suka, cuma lonely and rasa macam, entah ah, kosong, but I guess this is not a good time to have a girl, susah doh. Nak buat benda aku suka dulu, unless dapat girl yang memang understanding tahap dewa, dan sangat perfect, hahaha, a girl who will go with your flow, aduh, camna nak dapat tuh. Hahaha. Selagi tak dapat mimpi jelah. Paula malai ali (air liurrrrrrrrrran).

Anyway. Kuh Kuh Kuh. Peace..

No comments: