Wednesday, March 31, 2004

Kepada Perempuans

Huhuhu. Dulu aku duduk dengan granny masa kecik, ada awek jiran sebelah nih (btw masa nih darjah 4 kot), lawa dohhhhhhhh, putih lah memutih, pastu muka dia macam, entah lah susah aku nak explain, aku selalu mengorat secara berlagak contohnya masa naik basikal lalu rumah dia pastuh dia ada kat depan gate tuh aku mulalah berdiri atas basikal, huhuhu, kasi turun sama itu bukit. Huhuhu. Dahlah hari tuh tengok cerita honey, jessica alba cun gila doh. Wkahrhkahkgkhga.

Haaaaaaaaaaa. Tengok aku dah kasi bikin satu layout best gila. Huhuhu. Harap korang semua suka. Pecite doh?! Nanti ada cerita aku memblog ah, dah semangat sikit nih. Penyangak banyak kerja gak sekarang nih, but it's all good. Aney way. Hahaha. Mana ada anyway dah, hilang idea dah nih. Jumpa lagi.

No comments: