Wednesday, March 10, 2004

Kelamaan

Argh, lama aku tak tulis kat pejadah nih. Aku pun tak tahu, aku tengah tak stabil dalam segala. Sini-sana, semua orang nak tinggalkan aku. Entahlah. Aku pulak tengah dalam waktu kritikal dalam education aku. SOOOOooooooooooooooo. So what?! Waktrhrhkahkghkhka, best doo kenekan diri sendiri. Tulah, isk isk isk, apa nak jadi dengan aku nih, kelam kabut betul kehidupan, fuck this fuck that, fuck all of You, cuss-therapy katakannnnnnnnn. Aku bosannnnnnnnnn. Apa nak buatttttttttttttttttttttt.

Member aku dah ada dvd rom so akhirnya dapat aku tengok semua cerita lama dalam bentuk dvd yang aku nak tengok. Army of darkness, good morning vietnam, best doh good morning vietnam, kelakar gila dosss. Pastu, gangster no. 1, cerita malcolm mcdowell berlakon, best doh, psycho gila doh. Harkh harkh harkh. Pastu, mmmmmm, cerita shawshank redemption aku beli, class doh cerita nih, aku beli pasal nih antara cerita favourite best friend aku, memang patut pun, memang best, but most of all, kalau kita dapat baca message dalam cerita nih, bukan setakat dalam konteks senario dalam cerita ini, malahan dalam life in general pun. Hahaha, serious lah pulak kau penyangak, butoh ah weyyyyyyyyyyyyyy. So?!! So What!!!!!!!!!! Wakhrhkahkgahkhka. Fuck fuck fuck. Peace..

No comments: