Saturday, December 13, 2008

nyata itu bisikan hatimu

be be ra pa blogger perems telah start membuat entry yang mengutuk ke pro-kulitputihan masyarakat malaysia.

sebab aku well known brown sugar fiend aku declare semua nih conspiracy untuk membuatkan lelaki-lelaki biasa lagi minat perempuan kulit tak berapa putih and in turn akan kacau market aku yang sebelum nih agak peaceful and niche. fuck yawll.

takpe ah. worse comes to worse, terpaksalah aku suka white chicks pulak. biarlah kulit diaorang tak best sangat pown, aku budget white chicks mungkin pandai layan laki kowt. kalau kat amerika derang layan minoriti men especially my nigraz to make up for all the slavery back in the days, brothers be gettin' mad head yaw.

maybe kalau untuk melayu nih, to make up for all the farking colonization you put us though. yearggh white chicks. you birds owe me.

3 comments:

Zaini said...

"aku declare semua nih conspiracy untuk membuatkan lelaki-lelaki biasa lagi minat perempuan kulit tak berapa putih and in turn akan kacau market aku yang sebelum nih agak peaceful and niche"

haha.

junkfood said...

kacau beb memang kacau

penyelamat dunia said...

appa bleh bwat.