Monday, February 20, 2006

Hilang Rasa Jiwang Buat Sementara Waktu

Lama tak updet, rupanya memang betul masa bulan puasa tuh ajaib, setiap hari aku updet, like whoddy-who. Tengah boring nih. Sorang perempuan yang aku mencintai dan satu satunya mencintai yang juga ku gelar setan kecik aku jumpa kat friendster, pastuh ada kat msn aku dah, dia accept setelah setahun pending, wkahhrkakhhkga, percaya? Serious tak tipu, siapa kenal aku, serious aku cakap aku tak tipu doh, tapi dia ignore jelah kot. Macam tak betul sial, tapi betul, memang sial.

Eh, boring ah. Lagu-lagu tengah aku layan playlist ah lebeh kurang :-
The Who - la la la lies
RATM - wake up
Led Zeppelin - when the levee breaks
Beastie Boys - get it together
Pastuh album Remi Shand tuh
Pastuh apa tah, mm, album Serge Gainsbourg dengan Brigitte Bardot tuh, psycho!
Pastuh lagu apa tuh, entah ah

Aku tengah ketagih HOUSE nih, cerita best gila siak, cerita lain dah rasa cam boring, tengok ah, padahal satu lanchau aku tak faham medical apa lanchau diaorang tengah lanchaukan, tapi dia memang hero dunia ah, setaraf Mahatma Gandhi.

Boring, boring, jom buat cerita guna lagu-lagu BOYZ II MEN, kasi jalan :-

Lonely heart - Berpisah dengan Championship Manager, oh sungguh sedih, tapi sudah sedar betapa pentingnya kehadiran sesuatu yang fizikal sebagai kekasih

In the still of the night (Cover song) - Oh jiwangnya, nih baru nak jatuh cinta nih, berpegangan dengan awek dan sungguh cinta awek, betul ke? betul ah

Fallin' - Ye jatuh cinta lagi dan lagi

I finally found - Eh silap orang, rupanya jatuh cinta dengan orang yang perkenalkan kepada awek yang jatuh cinta mula mula tadi. Wakrhakgawakhga

Uhh Ahh - Fikir sendiri ye

I'll make love to you - Makin lama makin gila seks nih, tak ingat dunia punya jujur tak cover sound tepat kat awek tersayang "Tolong buka baju plz sekarangz"

End of the road - Alamak, rupenye awek tak suka boyfren gila seks, berpisah lah nampaknya

Please don't go - Pujuk lah sikit lembut lembut, aku tak berniat aku tak berniat

On bended knees - tak tahan dah nih, kena agresif sikit, melutut, pastu kononnya selagi awek tak terima tak nak berdiri nih, muka serious nih, confiden nih, commited pulak tuh

Oh well - Macam separuh terima betapa awek tuh tak kisah langung pun sebenarnya, asik lalu rumah awek setiap hari, tengok atap dah sedih syahdu, eh, camno ekau buleh berjalan jang? Tadi kata nak melutut sampai awek terima balik? Tuh ah lainkali nak agresif buatlah bende yang senang sikit nak register dalam otak dan badan, bodoh, kan dah kantol

It's so hard to say goodbye to yesterday - Eh apa lah buleh buat, terima jelah kan, sedih memang sedih, tapi gentleman lah kan (Butoh gentleman, kalau gentleman masih lagi melutut sekarang nih)

Doin' just fine - Eh dah sembuh nampaknya, dah gembira, dah kutuk balik awek tuh, siapa suruh tinggalkan aku, sekarang awek nak balik kat kau, ah tak dapat jack, kau buat salah kat aku (Padahal dia yang gila seks sampai awek lari), awek tuh bukannya nak balik, awek tuh accept request kau kat friendster je padahal, kau dah anggap macam dia melutut nak kau balik, selagi kau tak terima dia balik dia takkan berdiri, padahal dia melutut pasal dia ajuk engkau masa engkau melutut konon tak nak berdiri balik, bodoh

THE END

No comments: